HwaHae (화해): K-Beauty Lovers'ın (Ve Cildinizin) Başına Gelecek En İyi Şey
Şimdiye kadar Kore cilt bakımının tanıtıma ihtiyacı olmadığından eminiz. Ancak bu küresel fenomen bakım akımı ile karşılaştıysanız bu app'in Kore cilt bakımı dünyanın önde gelen cilt bakımı endüstrisi olduğunuda biliyorsunuzdur. Sürekli yeni ürünler,uygun fiyatlar, doğal ve tzararlı olmayan bileşenlere artan bir odaklanmayı birleştirerek, cilt bakımı dünyasını ele geçirmesi şaşırtıcı değildir. Herhangi bir güzellik dergisine, YouTube kanalına veya bloga baktığınızda Koreli güzellik markaları hakkında çok sayıda makale ve video bulacaksınız. 10 adımlı Kore cilt bakımı rutininden yüz maskelerine, salyangoz müsin ürünlerine kadar, K-beauty o kadar iyi bilinir hale geldi ki, güzellik alanını aştı ve hatta BuzzFeed'de bile bazı videolarda yer aldı.
Ancak Kore'de birçok cilt bakımı ve kozmetik mağazasına giren biri olarak, oradaki seçim çok zor olabilir. Her renk, boyut ve dokuya sahip cilt bakımı ürünleri var. Yağlar, serumlar temizleyiciler, ampuller, nemlendiriciler... Hangi serumun size “Neden evet, günde 3 litre su içiyorum” parıltısını vereceğini nasıl anlarsınız? Veya ergenlik çağına yeniden girmişsiniz gibi hangi temizleyici size sivilce çıkarmaz? HwaHae yardım etmek için burada.
HwaHae (화해) nedir?
HwaHae, cilt bakımını kategoriye, cilt tipine, cilt sorununa ve markaya göre sıralamak için müşteri yorumlarını kullanan bir Kore uygulamasıdır. EWG (Çevresel Çalışma Grubu) derecelendirmeleriyle birlikte malzemeleri listeler ve sizi yüzünüze gerçekte ne sürdüğünüzün bilgisine kolayca ulaşmanızı sağlar. 2013 yılında piyasaya sürüldüğünden bu yana 5 milyonu aşkın kullanıcı incelemesiyle, yalnızca tüketicilerin ürün satın alma şeklini değiştirmekle kalmadı, aynı zamanda şirketlerin pazara sunduğu ürünleri de etkiledi. Tüketiciler olarak, cildimize uygulamayı seçtiğimiz içerik maddeleri konusunda daha dikkatli hale geliyoruz, bu da şirketlerin ürünlerine koydukları içerikler konusunda daha dikkatli olmaları gerektiği anlamına geliyor.
HwaHae, bu değişimde - özellikle Kore'de - büyük bir rol oynadı. Hem tüketiciler hem de şirketler arasında o kadar saygın hale geldi ki, markalar pazarlamada satış noktası olarak uygulamada yüksek bir derecelendirme kullanıyor. Burada görüldüğü gibi. Aslında, müşteri memnuniyetini gösteren küçük mavi etiket ve gözyaşı damlası “Güzellik Ödülleri” rozeti Olive Young, Chicor ve Lalavla gibi mağazalarda görülebilir.
Nasıl Üye Olunur
Hem iOS için iTunes App Store'da hem de Android için Google Play Store'da mevcut, maalesef sadece Korece ve şu an için İngilizce dil seçeneği mevcut değil. Bununla birlikte, Hangul'u okuyabiliyorsanız veya Google çeviri yardımıyla gezinmek hala oldukça basit.
Apple Kimliğinizi, Facebook, Google, Naver veya e-postanızı kullanarak kaydolabilirsiniz. Size e-posta kaydolma adımlarını göstereceğim, ancak diğer seçenekler oldukça benzer, yalnızca seçtiğiniz yöntemin ayrıntılarıyla (kullanıcı adı / şifre) oturum açmanız istenecektir.
Yorumlar
Yorum Gönder